Mina Stackars innekatter !

Eftersom jag har innekatter som inte får gå ut ,, och det är så vansinnigt Synd om dom ,, så tänkte jag bara visa lite bilder på hur dom stackarna lider hela dagarna !!!

Jag undrar hur måna hemlösa katter det finns där ute som ränner i vind förvåg utan mat utan kärlek och utan något varmt och mjukt ställe att sova på som skulle vilja byta med någon av mina katter ?

Ibland begriper jag faktiskt Inte hur folk tänker ??  Eller tänker dom alls ??

 

001 (2) 001 002 003 (2) 003 (3) 003 (4) 003 004 (2) 004 007 - Kopia 009 - Kopia 011 - Kopia dsc037571 - Kopia 005 009

4 kommentarer on “Mina Stackars innekatter !”

  1. Anna skriver:

    De lider helt klart! 🙂
    Som tur är har jag aldrig fått höra att det är synd om innekatter, däremot läser man ju ofta att det är synd om utekatter som ofta går en ganska snar död tillmötes och har otroligt många års kortare livslängd normalt än en innekatt.

  2. Annica skriver:

    Men titta – här är ju du fortfarande! Kul! Jag kan inte hålla fingrarna borta utan håller på att fixa till ett nytt krypin jag med! 🙂


Kommentera

