Vila i Frid lilla Islin <3

Jag sitter här och stirrar på skärmen och kan knappt ta in vad jag läser ,,

En av våra fd A:Bàre  har tagit sitt liv , 22 år    .

Jag vet att du mådde dåligt det vet ju alla som läst din blogg , jag vet också att du sagt du skulle ta ditt liv men jag ville aldrig tro du verkligen skulle göra det .

En ung människa som du med hela livet framför dig , tänk att man inte kan få hjälp i detta samhälle 😦

Det här känns så onödigt ,, men jag hoppas du fann frid i ditt beslut och att du har det bättre nu jag tycker inte ditt beslut var det bästa men det var heller inte jag som var du och levde ditt liv .

Så jag ska heller inte dömma .

Jag läste att du hängde dig från en bro , jag ryser av tanken och förbannar vården  som inte gav dig bättre hjälp!

Det kommer brinna ljus här ikväll !

Sov gott nu lilla gumman ,, hoppas din vånda är över och att du funnit  den frid som aldrig infann sig i detta livet.

Jag tänker naturligtvis på din hund och dina katter men hoppas någon tar hand om dom .

Jag vet egentligen inte vad jag ska säga , jag känner mig skakad , skakad och ledsen ,, Ledsen över att ännu en ung människa valt denna väg ut ur en hopplöshet som inte gått att lösa på annat sätt.

Det var rätt länge sen du och  jag hade kontakt men jag minns så väl några kvällar vi satt och hängde på msn chatten och prata om ditten och om datten ,, jag minns att jag tyckte om dig . Och jag har på håll följt din blogg och jag har sett bilderna på dina fina djur och tänkt att vad skönt att du hade dom som kunde skänka dig lite glädje i mörkret.

 

Detta är en Tragedi !!!

Vila i Frid Islin ❤

 

 

 

 

6 kommentarer on “Vila i Frid lilla Islin <3”

  1. kyrkis skriver:

    Ja, det är ett misslyckande från vården. Hon fick ju egentligen inte så mycket vård, mest förvaring och anklagelser. Man kan tända ljus virituellt om man vill. Scrolla ner på min blogg till ”Sorgligt besked om Islin” så finner du länken.

  2. Anna skriver:

    Har vidarebefordrat även ditt inlägg till en av Islins allra närmsta, som bett mig göra det. Kram!


Kommentera

